تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 5 تن برنج هندی قاچاق در قم کشف شد

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: با تلاش مأموران پاسگاه لنگرود فرماندهی انتظامی شهرستان قم از یک دستگاه نیسان، بیش از پنج‌تن برنج هندی قاچاق کشف شد.

وی گفت: عوامل گشت این پاسگاه حین گشت زنی در محور کیلومتر 15 جاده قدیم قم -کاشان یک دستگاه خودرو نیسان که حامل برنج هندی بود را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو فاقد هرگونه مجوز حمل و گمرکی بوده و قصد داشته بار قاچاق را از یکی از استان‌های مرکزی بارگیری و در پایتخت تخلیه کند.

کرمی ادامه داد: در این رابطه ضمن تشکیل پرونده، متهم نیز دستگیر و خودرو به همراه کالای مکشوفه به اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جمکران با کتابخانه‌های جهان اسلام

رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران از آغاز انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با کتابخانه‌های بزرگ جهان اسلام خبر داد و اظهار داشت: این کتابخانه‌ها از حیث منابع اسنادی و همچنین تجارب توسعه اسناد چاپی و شفاهی پیشرفته هستند و ما نیز در راستای توسعه کتابخانه تخصصی مسجد مقدس جمکران با این مراکز همکاری و تعامل خواهیم داشت.

سید مجید امامی افزود: هدایت و راهبری کتابخانه‌ها و مراکز اسناد در مسجد مقدس جمکران، در بنیاد پژوهش و نشر انجام می‌پذیرد و رویکرد کلی آن‌هم افزایی، همکاری و استفاده از فرصت‌های توسعه کتابخانه داری، کتاب‌خوانی و حفظ، مرمت و عرضه اسناد است.

وی ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین این مراکز سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی است که تفاهم‌نامه‌ای را با محورها و بندهای بسیار دقیق با این سازمان منعقد کردیم.

امامی یکی از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه را تربیت خادمین کتاب و خادمین اسناد ذیل شبکه خادمین پژوهشی مسجد در همکاری با آستان قدس رضوی برشمرد و گفت: هدف، استفاده هرچه‌تمام‌تر از ظرفیت خادمین پژوهشی در نگهداری، توسعه، حفظ و مرمت و مستندسازی اسناد است.

وی با اشاره به حمایت مسجد مقدس جمکران از فرهنگ 1400 ساله شیعی و اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه در بازخوانی تاریخی از مسجد مقدس جمکران که از قرن چهارم به بعد تأسیس‌شده، نیازمند رویکرد اسنادی هستیم بنابراین با این همکاری‌ها به دنبال تقویت بنیه اسناد، کتابخانه تخصصی و توسعه کتابخانه دیجیتال در منابع غیرفارسی هستیم.

برگزاری همایش همگانی دوچرخه‌سواری در قم

همایش همگانی دوچرخه‌سواری به‌منظور توسعه ورزش همگانی و اشاعه فرهنگ دوچرخه‌سواری برای برخورداری از هوای پاک و محیط‌زیست سالم روز جمعه بیستم اسفندماه از ساعت 7:30 دقیقه در بلوار زائر در بستر رودخانه مقابل مصلی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 5 تن برنج هندی قاچاق در قم کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..