تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




161 واحد صادراتی در حوزه صنعت و کشاورزی استان قزوین شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی پرزحمت  پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی بررسی بازار کشور کنیا که با حضور اعضای هیات رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی و جمعی از تولید کنندگان و تجار استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به لوزم همکاری و تعامل بین بخش‌های اقتصادی در توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی و لوزم شناخت بازارهای هدف تشکیل و راه‌اندازی انجمن‌ها و تشکل‌های صادراتی در استان ضروری است‌.

وی با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی دفتر اتحادیه صادراتی استان قزوین گفت: دفتر این اتحادیه توسط یکی از فعالین موفق استان در حوزه صادرات تجهیز و راه‌اندازی شده که انتظار داریم این اتحادیه با همکاری بخش‌های مرتبط با حوزه تولید و صادرات استان  در همه گروه‌های کالایی فعالیت خود را آغاز کند.

پرزحمت افزود: ضمن راه‌اندازی اتحادیه صادرات در گروه‌های کالایی مختلف می‌توان با هم‌افزایی بین تولید کنندگان و تجار استان زمینه را برای حضور بلندمدت در بازار کشورهای هدف فراهم ساخت و مسائل و مشکلات مربوط به هر گروه توسط این اتحادیه‌ها پیگیری شود.

وی با تاکید بر همکاری تشکل‌ها و انجمن‌های همسو با صادرات گفت : سازمان صنعت و معدن نیز در کنار تشکل‌های بخش خصوصی در جهت توسعه صادرات استان و تقویت واحدهای تولیدی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

پرزحمت ادامه داد: میز کشوری کشمش ـ مواد شوینده و شیشه در آینده نزدیک به استان قزوین منتقل خواهد شد و از این ظرفت می‌توان در تقویت واحدهای تولیدی و صادراتی بهره‌مند شد.

وی از امضاء قرارداد صندوق توسعه ملی و 4 بانک عامل برای پرداخت تسهیلات صادراتی خبر داد و افزود: این تسهیلات با سود 11 درصدی به صادرکنندگان پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطر نشان کرد: با آغاز پرداخت تسهیلات صادراتی در کشور ما نیز تلاش خواهیم کرد تا سهمیه خوبی در استان جذب کنیم تا مشکلات نقدینگی در بحث صادرکنندگان برطرف شود.

پرزحمت در ادامه با اشاره به کسب رتبه 5 کشوری در پرداخت تسهیلات رونق تولید استان گفت : با همکاری و تعامل و تلاش و همکاری همه اعضای کارگروه تسهیلات رونق تولید استان تا کنون تسهیلات خوبی پرداخت شده این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 161 صادر کننده در بخش های صنعت و کشاورزی استان شناسایی شدند و این صادرکنندگان شامل کسانی بوده که از طریق گمرکات استان قزوین و سایر نقاط کشور صادرات انجام داده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بر لزوم برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور تجار صادرکنندگان استان تاکید کرد و افزود: ضمن بحث و تبادل نظر می توان بسیاری از مسایل و مشکلات این حوزه را برطرف کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «161 واحد صادراتی در حوزه صنعت و کشاورزی استان قزوین شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..