تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوت 2 کودک بر اثر انفجار مسکونی در مشهد

پنجشنبه، 19 اسفند 1395 ساعت 14:252017-03-09حوادث

- معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار منزل مسکونی در منطقه طبرسی شمالی مشهد و بر جای ماندن دو کشته خبر داد.

مهدی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این انفجار در یک ساختمان دوطبقه رخ داده و تمام ساختمان تخریب شده است، عنوان کرد: در زمان انفجار چهار نفر، دو زن و دو بچه داخل ساختمان بودند که به محض اعلام به سامانه 125 چندین ایستگاه آتش نشانی از مجاورت محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: عملیات آواربرداری پس از انجام اقدامات ایمنی و قطع کردن برق ساختمان انجام شد که متاسفانه یک کودک 3 ساله و یک دختر بچه 11 ساله بر اثر این حادثه فوت شدند و دو زن دیگر به دلیل جراحات وارده اعزام به بیمارستان شدند.

رضایی با اشاره به اینکه علت انفجار هنوز نامشخص است، عنوان کرد: آتش نشانان هنوز در محل حادثه حضور دارند، اما عملیات آواربرداری و نجات مصدومان به پایان رسیده است.


کلید واژه ها: انفجار - ساختمان - آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - حادثه - مشهد - شهرداری مشهد - انفجار منزل - اعزام - رضایی - ایمنی - بیمارستان - کودک - شهرداری - منطقه - معاون - تخریب - منزل - دختر - نجات - مهدی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوت 2 کودک بر اثر انفجار مسکونی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..