تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسی دست‌ نوشته «موتزارت» را نخرید

کد خبر: ۴۹۴۸۹۱

۷۷  بازدید

قطعه‌ای از موسیقی که به خط «موتزارت» نوشته شده، در یک حراجی عرضه شد اما خریداری پیدا نکرد.

خبرگزایر ایسنا: قطعه‌ای از موسیقی که به خط «موتزارت» نوشته شده، در یک حراجی عرضه شد اما خریداری پیدا نکرد.

«آسوشیتد پرس» نوشت: دست‌نوشته بخشی از موومان سوم سرناد «ولفگانگ آمادئوس موتزارت» که پیش‌بینی می‌شد ۲۰۰ هزار دلار به حراج برود، بدون خریدار باقی ماند.

نت موسیقی «Allegro» سال ۱۷۷۳ بدون امضا، در پشت و روی یک برگه نوشته شده بود و روز گذشته در یک حراجی بوستونی عرضه شد. براساس اعلام این حراجی، قطعه «موتزارت» در اصل برای ارکستری متشکل از دو اوبوا، دو هورن، سازهای زهی و یک ویلن نوشته شده است.

کسی دست‌ نوشته «موتزارت» را نخرید 
گفته می‌شود موسیقی‌دان بزرگ اتریشی این اثر را در ۱۷ سالگی و برای جشن فارغ‌التحصیلی یکی از دوستان خانوادگی خود خلق کرده است.

«ولفگانگ آمادئوس موتزارت» (۱۷۹۱ ۱۷۵۶) آهنگساز اتریشی، از نوابغ موسیقی و از بزرگ‌ترین آهنگسازان موسیقی کلاسیک بود. او در زندگی کوتاه خود بیش از ۶۰۰ قطعه موسیقی برای اپرا، سمفونی، کنسرتو، مجلسی، سونات، سرناد و گروه کُر از خود باقی گذاشت.

«موتزارت» در سومین سال از زندگی‌اش، شروع به آهنگسازی کرد و در پنج‌سالگی لقب کودک نابغه به او داده شد و در سراسر اروپا شهرت بسیاری یافت. او در هفت‌سالگی اولین سمفونی و در ۱۲ سالگی اولین اپرای کامل خود را نوشت .برخلاف بسیاری از آهنگسازان، «موتزارت» در تمام ژانرهای مرسوم در دوران زندگی‌اش، موسیقی ساخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسی دست‌ نوشته «موتزارت» را نخرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..