تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه دستگیری‌های پس از کودتا در ترکیه

کد خبر: ۴۹۴۸۸۹

۵۱  بازدید

دولت ترکیه حکم دستگیری 84 تن از جمله کارمندان شرکت مقاطعه‌کار دفاعی ASELSAN را به ظن ارتباط با شبکه گولن صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: دولت ترکیه حکم دستگیری 84 تن از جمله کارمندان شرکت مقاطعه‌کار دفاعی ASELSAN را به ظن ارتباط با شبکه گولن صادر کرد.

حکم دستگیری همزمان با عملیات‌ها در 86 نقطه در چهار استان صادر شد گفته شده که تکنون 43 تن از این افراد دستگیر شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد این افراد به عضویت در یک سازمان مسلح تروریستی متهم هستند.

از کودتای ماه ژوئیه تاکنون دولت ترکیه حدود 120 هزار تن از سربازان، افسرا پلیس ، معلمان، قضات و خبرنگاران را دستگیر برکنار و یا از کار تعلیق کرده است. حدود 40 هزار تن در حال حاضر به صورت رسمی در بازداشت هستند.  

شرکت‌های وابسته به فتح‌الله گولن، روحانی در تبعید در آمریکا که ترکیه وی را عامل اصلی کودتا می‌داند از اهداف اصلی این سرکوب هستند. صدها شرکت در استان‌های کوچک نیز بسته شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه دستگیری‌های پس از کودتا در ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..