تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز هم اعتصاب در اردوی تیم استقلال؛ تمرین تعطیل!

باز هم اعتصاب در اردوی تیم استقلال؛ تمرین تعطیل!

ورزش > لیگ برتر - بازیکنان تیم استقلال همچنان تمرین نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال از بعد از بازی با سیاه جامگان تمرین نکرده است. بازیکنان استقلال که در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان و البته مصاحبه های انتقادی اعضای هیئت مدیره حاضر به تمرین نشدند بدون آمادگی روز گذشته مقابل سایپا به میدان رفتند و در نهایت موفق شدند بازی را 2-1 ببرند. اما در حالیکه تیم استقلال باید روز دوشنبه و در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف لوکوموتیو برود بازیکنان این تیم حاضر نشدند تمرین امروز را برگزار کنند و فقط با لباس شخصی در چمن کمپ حجازی حاضر شده اند.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز هم اعتصاب در اردوی تیم استقلال؛ تمرین تعطیل!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..