تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادل فردوسی پور حق را به برانکو داد!

تاریخ نشر : پنجشنبه 19 اسفند 1395 مشاهده : 42 سایر اخبار ورزشی RSS

عادل فردوسی پور در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی و آرش ظلی پور حضور پیدا کرد.

عادل فردوسی پور

احسان علیخانی که از عادل فردوسی پور به عنوان یکی نامزدهای بهترین مجری سال اخیر دعوت کرده بود به اصرار چند سوال ورزشی از او پرسید. اولین سوال احسان از عادل فردوسی پور این بود که آیا کی روش پرسپولیسی ها را به تیم ملی دعوت خواهد کرد؟ مجری برنامه نود ابتدا گفت نمی داند اما در ادامه بر این نکته تاکید کرد حتما کی روش پرسپولیسی ها را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.
دومین سوال احسان علیخانی از عادل فردوسی پور این بود که در ماجرای پیش آمده بین برانکو و رامین رضاییان کدام یک مقصر بودند؟ عادل گفت: بی شک رامین. او باید مراقب رفتار خود می بود و به مربی اش احترام می گذاشت.

عادل فردوسی پور

کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟ عادل در پاسخ به این سوال گفت: من یک جواب کلیشه ای برای این سوال دارم. انشاالله هر تیمی که بهتر بازی می کند قهرمان شود!

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

جشنواره فیلم فجر 35 و حاشیه های آن!| از حضور فردوسی پور تا ... + تصاویر

افتادن عادل فردوسی پور از روی صندلی به زمین و خنده مهمان

فردوسی پور و همسرش وتماشای این فیلم ! + تصاویر فیلم

عادل فردوسی‌پور و لباس مخصوص مصاحبه اش+تصاویر

مهمانی علی دایی و عادل فردوسی پور + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادل فردوسی پور حق را به برانکو داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..