تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میرشمسی: به شیوه بازی تیم ملی ژاپن آگاه هستیم

میرشمسی: به شیوه بازی تیم ملی ژاپن آگاه هستیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدحسین میرشمسی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر ژاپن گفت: تیم ملی ژاپن یکی از بهترین تیم ها در سطح جهان است. کار سختی مقابل این تیم پیش رو داریم اما بهترین بازی خود را برابر آنها انجام خواهیم داد. 


وی ادامه داد: روز گذشته بازی ژاپن و امارات را از نزدیک دنبال کردیم و به سبک بازی ژاپن کاملا آگاه هستیم. در واقع همه قدرت خود را برای بازی فردا بکار خواهیم گرفت. همچنین دیگر برتری ما گلزن بودن دروازه بان هایمان است و اگر لازم شود می توانیم از این برتریمان در مواقعی که آنها پرفشار و مانند بازیشان مقابل امارات بطور پاور پلی بازی کنند، بهره ببریم. بدون هیچ تردیدی ژاپن را دست کم نخواهم گرفت.


سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: بطورکلی برای بازی فردا کاملا آماده هستیم و همه ایرانیان هم همانند ما از حضور در مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا خوشنود هستند. به دنبال اجرای یک نمایش جذاب در زمین هستیم و امیدوارم نهایتا به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میرشمسی: به شیوه بازی تیم ملی ژاپن آگاه هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..