تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیلا اوتادی و پیام اینستاگرامی به شوهرخواهر قهرمانش +عکس

تاریخ نشر : پنجشنبه 19 اسفند 1395 مشاهده : 15 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

لیلا اوتادی با انتشار عکسی از امید نمازی در صفحه اینستاگرام خود قهرمانی شوهر خواهرش را به وی تبریک گفت.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

تیم ملی جوانان آمریکا که هدایت آن را امید نمازی، مربی ایرانی و دستیار سابق کارلوس کی روش بر عهده دارد موفق شد در فینال رقابت های جوانان کونکاکاف تیم ملی هندوراس را در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۳ شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند. لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش موفقیت امید نمازی در آمریکا را به وی تبریک گفت.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
“شوهر خواهر عزیزم، امید نمازى، بهت تبریک میگم وبرات بهترینهارو آرزو میکنم، ایرانیان چه در سینما و چه در فوتبال، چه در هررشته اى باشنددرسطح جهانى افتخارآفرینند. امیدوارم زودتر در ایران قدر عِلم و دلسوزیت رو بدونن و باز هم براى ایران خودمون افتخارآفرین باشی.”

لیلا اوتادی

سینماسینما

اخبار مرتبط:

سلفی لیلا اوتادی با مهران غفوریان و ... + عکس

پوشش لیلا اوتادی 32 ساله در کشور های ترکیه و قبرس

جشن تولد 33 سالگی لیلا اوتادی با کیک های مختلف! +عکس

عکس لیلا اوتادی روی بیلبوردهای تبلیغاتی عراقی!

عکس دردناکی که لیلا اوتادی منتشر کرده است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیلا اوتادی و پیام اینستاگرامی به شوهرخواهر قهرمانش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..