تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییاتی از آخرین درگیری‌های قبیله‌ای در باغملک خوزستان/ ۳ نفر کشته و ۴۰ نفر بازداشت شدند

جزییاتی از آخرین درگیری‌های قبیله‌ای در باغملک خوزستان/ ۳ نفر کشته و ۴۰ نفر بازداشت شدند

فیروز کیانپور اتابکی گفت: ۲۳ شهریور ۹۴ حادثه تلخ نزاع و درگیری بین طوایف محمدی و محمدمیسایی واقع در روستای پتک بخش میداوود اتفاق افتاد که منجر به قتل ۹ نفر از هموطنان ما شد.

این مقام قضایی در شهرستان باغملک اضافه کرد: پس از پیگیری های قضایی متهمان دستگیر شدند و پرونده مربوط به حادثه اول در شعبه یک کیفری استان خوزستان مفتوح و در حال رسیدگی است.

کیانپورافزود: در حادثه های بعدی که اتفاق افتاد نیز تعداد زیادی دستگیر و تفهیم اتهام و رای های متعددی صادر شد و پرونده های قطوری تشکیل و در حال حاضر تعدادی نزدیک به 120 نفرمحکوم داریم که باید دستگیر و به زندان های تعیین شده دراحکام اعزام شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک همچنین گفت: دردرگیری های اخیر نیروی انتظامی برای دستور اجرای مصوبه شورای تامین استان وارد روستا شده است و در مجموع نزدیک 40 دستگیر شدند و همچنین پرونده 100 نفر در شعبه 24 دادگاه تجدید نظر استان در حال رسیدگی است.

گفتنی است در درگیری اخیر 3 نفر جان خود را از دست دادند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییاتی از آخرین درگیری‌های قبیله‌ای در باغملک خوزستان/ ۳ نفر کشته و ۴۰ نفر بازداشت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..