تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلبی که بیرون از بدن نوزاد می‌تپد!

تولد نوزادی که قلبش بیرون از سینه می‌تپد، موجب تعجب پزشکان شده است.

مادر هندی که این نوزاد را به دنیا آورده می‌گوید: "باورم نمی‌شود فرزندم چنین نقصی دارد". پزشکان هندی نیز با مشاهده چنین وضعیتی اقدامات اولیه را برای نجات جان این نوزاد انجام دادند تا نوزاد بیمار به مرکز قلب منتقل شود.

مادر و پدر این نوزاد که از شرایط بدنی فرزندشان شوکه شده بودند پس از اقدامات اولیه پزشکان بیمارستان محل زایمان، دخترشان را برای جراحی پیچیده‌‌ای به یک مرکز پیشرفته قلب منتقل کردند.

مادر این نوزاد 28 ساله است و پدرش نیز 30 سال سن دارد؛ آنها در روستایی در شمال شرق هندوستان زندگی می‌کنند و از وضعیت بد معیشتی رنج می‌برند.

محققان عامل بروز بیماری‌های بسیار نادر و گاهی عجیب را تنها به خاطر بهداشت پایین و کیفیت نامطلوب شرایط زندگی در مناطق محروم می‌دانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلبی که بیرون از بدن نوزاد می‌تپد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..