تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازارچه کودکان فرشته اند منتظرحضور شما

گروه کودکان فرشته‌اند فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرده و تمام تلاش و سعی خود را برای شادی کودکان و خانواده بچه‌های مبتلا به سرطان و صعب‌العلاج کرده است.

به گزارش شمانیوز: گروه کودکان فرشته‌اند فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرده و تمام تلاش و سعی خود را برای شادی کودکان و خانواده بچه‌های مبتلا به سرطان و صعب‌العلاج کرده است. فعالیت‌های این گروه شامل برگزاری جشن، در مناسبت‌های مختلف و برگزاری تولد برای کودکان در بیمارستان، فراهم کردن شرایط تحصیل برای کودکان بیمار، تهیه دارو و فراهم کردن مایحتاج خانواده کودکان، بازسازی و تغییر دکور بیمارستان‌های کودکان، تهیه مسکن برای خانواده بیماران نیازمند و تجهیز بخش‌های بیمارستان‌ها می‌باشد.
در همین راستا چند روزیست که این موسسه اقدام به راه اندازی بازارچه ای کرده است و این افراد محصولات خود را به معرض فروش گذاشته اند .
این بازارچه از 128 تا 20 اسفند ماه از ساعت 10 صبح تا 9 شب پذیرای حضور شما عزیزان خواهد بود.بازارچه خیریه کودکان فرشته اند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازارچه کودکان فرشته اند منتظرحضور شما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..