تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل زایمان زودرس، درمانی دارد؟

به گفته‌ی محققان، زنانی که با وجود بیماری آسم، باردار می‌شوند در معرض خطر زایمان زود هنگام قرار دارند.

به گفته‌ی محققان، زنانی که با وجود بیماری آسم، باردار می‌شوند در معرض خطر زایمان زود هنگام قرار دارند.دکتر براکن پزشک دانشگاه « یال» در « نیوهاون» مطالعات خود را در این زمینه بر روی 735 زن مبتلا به آسم و 1848 زن سالم که هر دو گروه در دوران بارداری قرار داشتند، انجام داد. براساس گزارش خبرگزاری رویتر، وی می‌گوید: زنان مبتلا به آسم 10/6 درصد و زنان سالم 7/4 درصد دچار زایمان زود هنگام شدند و این زایمان‌ها تقریبا 37 هفته جلوتر از موعد مقرر اتفاق افتاد. البته زنانی که به نوع شدید بیماری آسم مبتلا هستند، معمولا کمتر دچار زایمان زود هنگام می‌شوند و این به دلیل انجام مراقبت‌های دقیق مصرف به موقع داروهای تجویز شده و در نهایت کنترل بیماری است . بدین ترتیب پزشکان معتقدند: خطر این عارضه برای زنانی، که برای درمان بیماری خود اقدام نمی‌کنند، است . دارویی که برای جلوگیری از زایمان زودرس استفاده می‌شود، همان دارویی است، که برای بیماران آسمی تجویز می‌شود، لیکن برای کاهش خطر زایمان زودرس از دوز بالای این دارو استفاده می‌شود . این مطالعات می‌تواند به کشف شیوه‌های نوینی برای درمان آسم در دوران بارداری کمک کند . براساس این یافته‌ها مصرف « بتا- آگونیتس» و سایر داروها می‌تواند در کنترل و کاهش علایم پیامدهای آسم در دوران بارداری موثر باشد .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل زایمان زودرس، درمانی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..