تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه بازیکنان استقلال علیه عضو هیأت مدیره باشگاه

بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل سایپا بیانیه مشترکی را در خصوص حواشی اخیر باشگاه صادر کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین؛بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل سایپا بیانیه مشترکی را در ارتباط با مصاحبه های اخیر حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه صادر کردند که در ادامه می خوانید:

این حرف تک تک ما؛ بازیکنان تیم استقلال است که تصمیم گرفتیم با انتشار یک متن مشترک به جریانی که قصد دارد اتحاد و قدرت تیمی مان را از بین ببرد،واکنش نشان بدهیم. ما شغل دیگری غیر از فوتبال نداریم. اهل کار غیر قانونی هم نیستیم که بخواهیم با دور زدن قانون این مملکت برای خودمان سود و منفعتی به پا کنیم .

ما با نهایت توانمان در نیم فصل دوم در جهت جبران نتایج و خوشحال کردن دل هواداران عزیز تلاش کردیم و این کار را وظیفه خودمان می دانیم اما سوال و اعتراض ما به این است که چرا فقط همیشه بازیکنان باید به وظایف خودشان عمل کنند و به سایر کم کاری ها توجهی نمی شود؟ ماجراهای چند روز اخیر هم یک تصمیم جمعی از طرف همه اعضای تیم بود و ما هر کدام به سهم خودمان تصمیم گرفتیم به شرایط فعلی اعتراض کنیم. امیدواریم با این پیروزی مسئولین بیشتر به خودشان بیایند. زنده باد استقلال بزرگ.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه بازیکنان استقلال علیه عضو هیأت مدیره باشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..