تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم بازیگر: اجازه نامه جعلی نوشتم تا جبهه بروم! +عکس

فارس، جدیدترین قسمت از برنامه «جزیره مجنون» شب گذشته با حضور شهره لرستانی، بازیگر سینما و تلویزیون و مادر شهید مدافع حرم امیر سیاوشی بود. 


شهره لرستانی در ابتدای این برنامه  درباره خاطره تلاش نافرجامش برای اعزام به جبهه در دوران دفاع مقدس گفت: خاطرم است 12 سال بیشتر نداشتم و خیلی مشتاق بودم که بتوانم با حضور در جبهه های جنگ، کاری برای کشورم کنم تا اینکه یک روز با تقلید از دستخط پدرم، اجازه نامه ای جعلی نوشتم و با لباس پسرانه به یکی از پایگاه های ثبت نام جبهه درمساجد مراجعه کردم و در صف ایستادم و به محض آنکه نوبت به من شد، آن پیرمرد مسئول ثبت نام با چهره ای مهربان و چند کلمه نصیحت ما به خانه بدرقه کرد.

وی ادامه داد: البته این پایان کار نبود تا اینکه یک سال بعد و در سن 13 سالگی با کارگردانی و بازیگری در تئاتری با عنوان "شهید زنده" در شهر همدان، به نوعی دلبستگی خود را به جبهه ها ابراز کردم و در  نهایت این کار، نخستین فعالیت حرفه ای من در عرصه نمایش و بازیگر حرفه ای بود.

این بازیگر در ادامه در خصوص برخی آثار دفاع مقدس که در آن نقش  آفرینی کرده است، گفت: رسول ملاقلی پور با آثارش در زمان خودش، حرف های تازه ای در سینما بیان کرد و در ادامه باید «لیلی با من است» کمال تبریزی را نقطه عطف سینمای دفاع مقدس دانست که سبک جدیدی از فیلسمازی در عرصه جنگی را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه از ساخت یک فیلم دفاع مقدسی خبر داد و گفت: یک قصه ای با عنوان "دل مجنون" در حوزه دفاع مقدس به نگارش درآورده ام  که به دنبال آن هستم با فراهم شدن شرایط لازم، آن را جلوی دوربین ببرم.

وی افزود: در صورتی که بتوانم نخستین فیلم دفاع مقدسی خود را بسازم، مطمئنا  فیلمی بدون «گلوله» میسازم، چون معتقدم سینمای دفاع مقدس فقط به معنای توپ و تانک نیست.

در بخش دیگری از این برنامه، مادر شهید مدافع حرم امیر سیاوشی در خصوص این شهید گفت: فرزندم متولد سال 1367  به عنوان یک نظامی مشغول به خدمت بود تا اینکه جنایت های داعشی ها را تاب نیاورد و به عنوان نیروی داوطلب عازم جبهه های نبرد شد.

وی در پایان گفت: فرزندم تحت هیچ شرایطی خنده  از لبانش رخت نمی‌بست و به قول همرزمانش بمب انرژی و خنده در میان آنان نبود که در هنگام عملیات های نفس گیر هم خنده از لبانش نمی افتاد.

 گفتنی است، برنامه «جزیره مجنون» کاری از گروه تلویزیونی بسیج رسانه ملی به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران و مجید خواجه‌نژاد هر شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم بازیگر: اجازه نامه جعلی نوشتم تا جبهه بروم! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..