تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب تیم تکواندوی نوجوانان دختر مشخص شد

آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان دختر برگزار و ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش بولتن نیوز، مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم‌ تکواندو نوجوانان دختر روز گذشته (چهارشنبه) در خانه تکواندو برگزار شد و در نهایت اعضای تیم‌ملی کشورمان برای حضور در نهمین دوره مسابقات مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2017 مشخص شدند.

مبینا نژاد کته‌سری، مهلا مومن‌زاده، زهرا علیزاده، دنیا محمدی، ستاره چابکی، مبینا شاکری، یلدا ولی‌نژاد، زهرا شجاعی راد، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل تکواندوکارانی هستند که جواز حضور در مسابقات قزاقستان را به‌دست آوردند و تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در آکادمی المپیک پیگیری می‌کنند.

هدایت تیم‌ نوجوانان بر عهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و نیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربی است.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 30 فروردین‌ماه تا یکم اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی «آتی راو» قزاقستان برگزار می‌شود.

در هشتمین دوره این رقابت‌ها تیم‌ملی تکواندو کشورمان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب تیم تکواندوی نوجوانان دختر مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..