تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون های دانشجویی ایمان و اعتقاد به ظرفیت های دانشجویی دارند

گروه اجتماعی: معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: کانون های دانشجویی ایمان و اعتقاد به ظرفیت های دانشجویی دارد و استعدادی است که در بدنه دانشجویی وجود دارد و ما مسئولیم که شرایطی ایجاد کرده که دانشجویان احساس کنند در هر زمینه ای جا برای فعالیت وجود دارد

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، گردهمایی فعالین تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دیروز با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، معاون دانشجویی فرهنگی  و مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و جمعی از دانشجویان فعال تشکل ها و کانون های دانشجویی این واحد دانشگاهی در سالن جلسات واحد رشت برگزار شد.

دکتر تیمور آمار، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با برشمردن ماموریت های حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت های حوزه فرهنگی مرهون تلاش های دانشجویان بوده همچنین جامعه هدف اصلی ما هم دانشجویان هستند.

وی افزود: ما نباید فقط متخصص و دانشمند تربیت کنیم چرا که مسئولیت اصلی ما تربیت فردی است که جزء نسل آینده و مدیران این جامعه هستند و آنان مسئولیت تربیت نسل بعد را دارند. فعالیت فرهنگی در دانشگاه بسیار مهم است و سعی دارد تا پتانسیلی برای جذب دانشجویان را در حوزه فرهنگی بوجود آورد.

آمار خاطر نشان کرد: کانون های دانشجویی ایمان و اعتقاد به ظرفیت های دانشجویی دارد و استعدادی است که در بدنه دانشجویی وجود دارد و ما مسئولیم که شرایطی ایجاد کرده که دانشجویان احساس کنند در هر زمینه ای جا برای فعالیت وجود دارد و عرصه برای حضور مستمر دانشجویان باز است و علاوه بر پیگیری امور آموزشی، پیگیر فعالیت های تربیتی باشند.

همچنین در این نشست حجت الاسلام قاسم قاسمی مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار کرد: حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در راستای تعمیق ارزشهای اسلامی همپای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی فعالیت های اثربخش فرهنگی را در دانشگاه داریم و همواره از ایده ها و نظریات ارزشمند دانشگاهیان استقبال کرده و آمادگی جذب دانشجویان و دانشگاهیان را دارد.

در پایان طی مراسمی از تعدادی از فعالین فرهنگی حاضر در سالن تقدیر شد.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون های دانشجویی ایمان و اعتقاد به ظرفیت های دانشجویی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..