تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله موشکی به مواضع سعودی‌ها در جیزان و عسیر/ بمباران گسترده مناطق مختلف یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم؛ یک منبع امنیتی یمنی در منطقه جیزان در داخل خاک عربستان به خبرگزاری رسمی یمن گفت: واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان سعودی در پست های نظامی بیت المشقف، ام السراب، الثوابته، السودانه، القرن و الدخان در منطقه جیزان را هدف قرار دادند.

وی افزود: این نیروها همچنین محل‌های تجمع نظامیان سعودی در پست نظامی مربح و تپه الوصالح را گلوله باران کردند که تلفات و خسارتهایی به آنها وارد شد.

به گفته این منبع، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مقر فرماندهی الحاجر را با موشک های کاتیوشا هدف قرار دادند.

تجمع نظامیان سعودی در علیب و شرق الربوعه و فرماندهی علیب در بخش عسیر نیز با گلوله های توپ هدف قرار گرفت که به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان سعودی منجر شد.

یک منبع یمنی از کشته شدن پنج مزدور سعودی و زخمی شدن یک نفر دیگر از آنها در اطراف منطقه نهم خبر داد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مواضع مزدوران سعودی در تپه الحمراء در استان الجوف را با توپخانه هدف قرار دادند.

واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل های تجمع مزدوران سعودی در اطراف باشگاه افسران در منطقه ثعبات در استان تعز را نیز هدف قرار دادند.

همزمان جنگنده های سعودی و مزدوران آنها به جنایت های خود در استان های مختلف یمن ادامه دادند.

یک منبع نظامی به خبرگزاری دولتی یمن گفت: این جنگنده ها پنج بار به مناطق آل حباجر در بخش سحار در استان صعده و دو باره به شرق کوه آل قراد در بخش باقم و دو بار نیز به یک کمپ تابستانی حمله کردند.

آنها سه بار نیز به منطقه الصبه در بخش الظاهر و یک بار به کوهستان مندبه در بخش باقم و چهار بار نیز به منطقه البقع در بخش کتاف حمله کردند.

منطقه آل الشیخ در بخش منبه نیز هدف حمله موشکی و توپخانه ای سعودی قرار گرفت.

جنگنده های سعودی درباره نیز به فرودگاه بین المللی تعز، سه بار به کوه حوزان در بخش ذباب، یک بار به غرب مدرسه های العمری و سه بار به بخش موزع حمله کردند.

هواپیماهای سعودی دوبار بازار مسوره و کوه یام در بخش نهم، دوبار کوه المناره در بخش نهم و پنج بار منطقه کهبوب در استان لحج را بمباران کردند و بخش مستبا در استان حجه و شبکه مخابراتی منطقه غلیفقه در بخش الدریهمی در استان الحدیده و بخش الخونه نیز چندبار هدف حمله جنگنده های سعودی قرار گرفت.

در این میان، مزدوران سعودی نیز با موشک های کاتیوشا مناطق مختلف بخش صرواح در استان مارب را هدف قرار دادند و جنگنده های سعودی نیز یک بار به همین بخش و شش بار به منطقه الربوعه در ناحیه عسیر حمله کردند.

در همین حال، تک تیراندازان مزدور سعودی یک شهروند یمنی را در مزرعه اش در بخش المتون در استان جوف در شمال یمن به قتل رساندند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله موشکی به مواضع سعودی‌ها در جیزان و عسیر/ بمباران گسترده مناطق مختلف یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..