تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران در بهترین شرایط امنیتی است و از تحرکات اخیر در منطقه نگرانی ندارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد مرکزی راهیان نور درباره ورود ناوهای خارجی به آب‌های خلیج فارس و نگرانی‌های پیرامونی آن گفت: ایران در بهترین شرایط امنیتی در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی قرار دارد و نگرانی بابت حضور بیگانگان در اطراف کشور وجود ندارد.

سرلشکر باقری با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط همکاری با کشورهای منطقه و همسایه به سر می‌برد، افزود: کشورهای خارجی که بعضا وارد آب‌های خلیج فارس می‌شوند از این نکته آگاهی دارند که نیروهای مسلح برای دفاع از منافع و مرزهای ایران آماده هستند و حقوق بین‌المللی را رعایت می‌کنند.

رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح درباره برگزاری رزمایش‌های نیروهای مسلح با اشاره به این که برنامه‌ رزمایش‌ها در انتهای فرآیند آموزش نیروها برگزار می‌شود، تاکید کرد: رزمایش‌های نیروهای مسلح مطابق برنامه‌های از قبل طراحی و مصوب شده و در زمان مقرر برگزار می‌شود و برگزاری این رزمایش‌ها ارتباطی با تهدیدات کشورهای دیگر ندارد.

سرلشکر باقری درباره کمک راهیان نور به مردم خوزستان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اظهار داشت: کمک به مردم استان خوزستان جزو سیاست‌های راهیان نور است و در برنامه‌‌های این ستاد مصوب شده که کلیه امکانات مورد نیاز 6 میلیون زائران راهیان نور به منظور کمک به اقتصاد استان از استان خوزستان تامین شود.

وی با اعلام آمادگی مجموعه راهیان نور برای کمک به مشکلات زیست محیطی استان خوزستان گفت: مجموعه راهیان نور آماده‌اند تا در صورت نیاز و درخواست دولت برای حل این مشکل وارد عمل شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران در بهترین شرایط امنیتی است و از تحرکات اخیر در منطقه نگرانی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..