تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کویت تولید نفت خود را تا ۲۸۰ هزار بشکه کاهش می دهد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، «سهیل بن محمد المزوعی» وزیر انرژی امارات متحده عربی گفت: برنامه ای را تدارک دیده ایم که بر اساس آن تولید روزانه خود را بین ۲۰۰ هزار تا ۲۸۰ هزار بشکه کاهش دهیم.  

در همین حال این وزیر کویتی خاطر نشان کرد، برنامه خود را در طول ماه مارس و آوریل عملیاتی خواهیم کرد که این مقدار کاهش بیش از ۱۰۰ درصد پایبندی کویت به توافق کاهش از سوی کشورهای غیر اوپکی را نشان می دهد.  

همچنین «المزروعی» تصریح کرد که این کاهش تولید را در ماه جاری و آینده میلادی حفظ می کنیم و این روند نشان از پایبندی بیش از ۱۰۰ درصد کویت به توافق سطح کاهش است.

چندی پیش تولید کنندگان نفت اوپک و بعضی از کشورهای غیر اوپکی توافق کردند که سطح تولید خود را بیش از یک میلیون بشکه در روز کاهش دهند که با توجه به بررسی های میدانی تا کنون پایبندی قابل قبولی از سوی کشورهای تولید کننده به این توافق مشاهده شده که این موضوع افزایش قیمت نفت را هم در ماه های اخیر به همراه داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کویت تولید نفت خود را تا ۲۸۰ هزار بشکه کاهش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..