تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار جدید فیلم اصغر فرهادی در اسپانیا

اخبار جدید فیلم اصغر فرهادی در اسپانیا

اخبار جدید فیلم اصغر فرهادی در اسپانیا

اصغر فرهادی در کشور اسپانیا مشغول ساخت فیلم جدیدی است که بازیگران نامداری نیز در آن نقش آفرینی نموده اند. فرهادی در مورد اخبار جدید فیلمش سخن گفت. کارگردان برنده دو جایزه اسکار فیلمبرداری اثر بعدی سینمایی خود را از سپتامبر آینده در اسپانیا آغاز خواهد کرد. بازیگران اصلی فیلم تازه فرهادی، خاویر بادرم و پنه‌لوپه کروز هستند.

به گفته فرهادی این زوج سینمایی لزوما در این فیلم نیز در نقش زن و شوهر ظاهر نخواهند شد. فرهادی در این باره گفت: «بار دیگر نه یک زن و شوهر بلکه زوج‌های مختلفی در فیلم من حضور دارند. این فیلم نیز درباره خانواده و روابط خانوادگی است. البته جنبه‌های تازه‌ای از این موضوع در فیلم مطرح خواهد شد.»

فرهادی فیلمنامه اثر را به فارسی نوشته و پس از آن به اسپانیایی ترجمه شده است. او در این باره گفت: «من اسپانیایی صحبت نمی‌کنم. اما تا زمان آغاز فیلمبرداری زمان دارم تا با آهنگ فیلم آشنا شوم.»کارگردان «جدایی نادر از سیمین» که پیش از این فیلم «گذشته» را به زبان فرانسوی ساخته است، اعتقاد دارد که فیلمسازی به زبانی

بیگانه در دیدگاه او تغییری ایجاد نمی‌کند. او گفت: «گمان نمی‌کنم تغییر زبان، نظر شما را تغییر دهد. نظر من سطحی از همدلی کلی با تمام شخصیت‌ها است.»همانند کارهای پیشین فرهادی درباره این پروژه سینمایی نیز اطلاعات بیشتری در دست نیست، و تنها مشخص است که پدرو و آگوستین آلمادوار از کمپانی ال دسئو تهیه‌کنندگان فیلم هستند و کار پخش آن را «ممنتو فیلم» برعهده دارد.

فرهادی که برای فراهم کردن مقدمات ساخت فیلم تازه‌اش در اسپانیا به سر می‌برد سه‌شنبه ۱۷ اسفند از راه ارتباط اسکایپی در مسترکلاس خود در رویداد سینمایی قمره در قطر شرکت کرد و درباره طیف گسترده‌ای از مسائل سخن گفت. فرهادی گفت: «امروز کتاب‌های مطرح از فیلم‌های مطرح بیشتر هستند.

پیش از این فیلم‌های خوب بیشتر بودند اما در ادبیات آثار خوب بیشتر هستند. به نظر من سینما به سمت یک شکل شدن حرکت می‌کند و فیلم‌ها کم و بیش شبیه هم هستند. در حالی که در ادبیات تنوع بیشتر است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار جدید فیلم اصغر فرهادی در اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..