تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس ترک‌ها از مهاجم ایرانی یونانی‌ها

ترس ترک‌ها از مهاجم ایرانی یونانی‌ها

ورزش > لیگ برتر - المپیاکوس در حضور کریم انصاری‌فرد میزبان بشیکتاش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ديدارهاي رفت مرحله يك‌هشتم نهايي يوروليگ امشب برگزار خواهد شد و از ساعت 23:35 المپياكوس يونان در حضور كريم انصاري‌فرد ميزبان بشيكتاش تركيه خواهد بود. المپياكوس در حالي به مصاف نماينده تركيه خواهد رفت كه در مرحله قبل با درخشش كريم انصاري‌فرد، عثمانلي‌اسپور ديگر نماينده تركيه را حذف كرده بود و بشيكتاش پس از عبور از سد نماينده رژيم اشغالگر قدس به جمع 16 تيم برتر رقابت‌ها راه پيدا كرده است.
در آخرين رويارويي‌هاي دوستانه دو تيم المپياكوس در سال 2015 با نتيجه 2 بر يك بشيكتاش را شكست داد اما در سال 2016 پيروزي يك بر صفر از آن ترك‌ها شد. هم‌اكنون همانطور كه المپياكوس صدرنشين قاطع ليگ برتر يونان محسوب مي‌شود، شاگردان سنول گونش هم در ليگ تركيه يكه‌تازي مي‌كنند. كريم انصاري‌فرد، مهاجم ايراني المپياكوس كه در تنها ديدار اروپايي خود و در رويارويي پيشين يوناني‌ها با ترك‌ها به تنهايي زننده 2 گل تيمش و زمينه‌ساز پيروزي و صعود تيمش بود، حالا و در رويارويي دوباره نمايندگان دو كشور رقيب و همسايه باز هم اميد اول يوناني‌ها محسوب مي‌شود. ديدار برگشت دو تيم پنج‌شنبه هفته آينده در استانبول برگزار خواهد شد.


256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس ترک‌ها از مهاجم ایرانی یونانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..