تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه خورش کلم بروکلی

کد خبر: ۴۹۳۶۹۴

۵۲۹  بازدید

اگر فکر می کنید که تنوع غذاهای سنتی و قدیمی دیگر به پابان رسیده، و برای درست کردن غذاهای جدید باید به سراغ غذاهای مدرن بروید، کاملا در اشتباه هستید. هنوز هستند خورش هایی که تا به حال درست نکرده اید و با پختن آنها، غذایی جدید با برنج خواهید داشت. خورش کلم بروکلی یکی از این غذاهاست.

ماهنامه سرآشپز: اگر فکر می کنید که تنوع غذاهای سنتی و قدیمی دیگر به پابان رسیده، و برای درست کردن غذاهای جدید باید به سراغ غذاهای مدرن بروید، کاملا در اشتباه هستید. هنوز هستند خورش هایی که تا به حال درست نکرده اید و با پختن آنها، غذایی جدید با برنج خواهید داشت. خورش کلم بروکلی یکی از این غذاهاست.

مواد مورد نیاز:

گوشت (مکعبی خرد شده): 300 گرم کلم بروکلی (گل گل شده): 250 گرم پیاز: 1 عدد سیر (له شده): 1 حبه نمک، فلفل، زردچوبه: به میزان لازم پودر دارچین: به میزان لازم رب گوجه فرنگی: 1 ق س روغن مایع: به میزان لازم  خورش کلم بروکلی


روش پخت:


1.    کلم بروکلی را همراه مقداری آب و نمک داخل قابلمه ای ریخته و به مدت 10 دقیقه بپزید. سپس آبکش کرده و کنار بگذارید.


2.    2. درون قابلمه ای مقداری روغن گرم کرده، سپس پیاز و سیر را کمی تفت دهید. بعد گوشت را به آن افزوده و تفت دهید.


3.    نمک، فلفل، زردچوبه، پودر دارچین و رب گوجه فرنگی را به گوشت افزوده و تفت دهید. سپس 2 پیمانه آب درون آن ریخته و روی حرارت ملایم بگذارید تابپزد.


4.    کلم بروکلی را به مواد افزوده و پس از 5 دقیقه کنار بگذارید. بعد به همراه نان یا برنج سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه خورش کلم بروکلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..