تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیو جکمن نقش فراری را بازی می‌کند

هیو جکمن، بازیگر فیلم‌های «لوگان» و «ولورین» قرار است در پروژه جدید خود نقش انزو فراری، موسس کمپانی اتومبیل‌سازی فراری را ایفا کند.

گاردین در ادامه آورده است که کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل مان، فیلمسار نامزد اسکار است و نومی راپاس نقش همسر فراری را بازی می‌کند. این فیلم براساس کتاب «انزو فراری: مرد، ماشین‌ها و مسابقات» نوشته براک یتس ساخته می‌شود و زندگی فراری را از سال ۱۹۵۷ روایت می‌کند. این راننده ماشین‌های مسابقه‌ای در آن زمان رقابت سختی با مازراتی داشت.

مان در ابتدا قرار بود با همراهی سیدنی پولاک این فیلم را بسازد، اما پولاک در سال ۲۰۰۸ درگذشت. کریستین بیل بازیگر مشهور دیگری بود که برای این نقش انتخاب شده بود،‌ اما به دلیل نگرانی از اضافه وزن لازم برای نقش از این پروژه کناری‌گیری کرد. سال ۲۰۱۵ هم نام رابرت دنیرو به عنوان یکی از بازیگران این فیلم زندگینامه‌ای اعلام شد، اما هنوز مشخص نیست او در این اثر هنرنمایی می‌کند یا نه.

جکمن به تازگی فیلمبرداری «ولورین» را به پایان برده و با جثه تنومند و قوی‌ای که دارد، ‌نیازی به اضافه وزن نخواهد داشت. او قرار است به زودی در فیلم‌ «بزرگترین آدم‌برفی» مقابل میشل ویلیامز و زک افرون بازی کند.

نومی راپاس نیز بعد از دیده شدن در «دختری با خالکوبی اژدها»، در «پرومته» و «شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها» حضور داشت. این هنرپیشه به زودی اورلاندو بلوم را در «رمزگشایی» همراهی می‌کند و در فیلم «بیگانه» با ویل اسمیت همبازی خواهد شد.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیو جکمن نقش فراری را بازی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..