تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعب منتخب توزیع اسکناس نو در بانک سینا

با همکاری به عمل آمده با اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شعب منتخب بانک سینا در تهران نسبت به توزیع و تامین اسکناس نو مورد نیاز هموطنان اقدام می کنند.

به گزارش شمانیوز: هموطنان تهرانی می توانند در روزهای 22 الی 26 اسفندماه جاری با مراجعه به 4 شعبه این بانک شامل شعبه مرکزی (خیابان استاد مطهری ـ بعد از میرعماد ـ پلاک 250)، شعبه افسریه (20 متری افسریه ـ بین 15 متری اول و دوم ـ پلاک 435)، شعبه میدان مادر (خیابان میرداماد شرقی ـ حدفاصل شریعتی و میدان مادر ـ پلاک 26) و شعبه آزادی (خیابان آزادی ـ بین آذربایجان و خوش ـ روبروی وزارت کار ـ پلاک 256) نسبت به دریافت اسکناس های نو 20 هزار ریالی و 50 هزار ریالی اقدام نمایند.
طبق اعلام اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی، در سایر استانها نیز با هماهنگی ناظر پولی از طریق روابط عمومی بانک های عامل تعیین شده در هر استان اقدام خواهد شد.

منبع:روابط عمومی بانک سینا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعب منتخب توزیع اسکناس نو در بانک سینا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..