تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس کمیته نظامی «ناتو» به فلسطین اشغالی سفر‌کرد

رئیس کمیته نظامی «ناتو» برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ژنرال «پتر پاوِل» رئیس کمیته نظامی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز چهارشنبه برای دیدار با فرماندهان نظامی ارتش و مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، وی که قرار است گفت‌وگوهایی درباره چالش‌های مشترک ناتو و اسرائیل و همچنین تحولات اخیر منطقه با مقامات صهیونیست داشته باشد، مورد استقبال «یائیر گولان» معاون ستاد مشترک نظامیان اسرائیل قرار گرفت.

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» پاول قرار است با «گادی آیزنکوت» فرمانده ستاد مشترک ارتش، «هرتزی هالِوی» رئیس اطلاعات ارتش و «نیتزان آلون» فرمانده اتاق عملیات ارتش رژیم صهیوینستی دیدار کند.

مقصد وی قبل از فلسطین اشغالی در این سفرهای منطقه‌ای، مصر بود که دیداری با فرماندهان نیروهای مسلح قاهره نیز داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس کمیته نظامی «ناتو» به فلسطین اشغالی سفر‌کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..