تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعدام تروریست‌ها در پاکستان از سر گرفته شد

پنج تروریست در پاکستان که توسط دادگاه نظامی این کشور محکوم به مرگ شده بودند در زندان کوهات از توابع ایالت پنجاب اعدام شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، پنج تروریست در پاکستان که توسط دادگاه نظامی این کشور محکوم به مرگ شده بودند در زندان شهرستان کوهات از توابع ایالت پنجاب اعدام شدند.

به گزارش روزنامه جنگ، چهار نفر از این تروریست‌ها اهل منطقه سوات و یک نفر اهل منطقه بونیر در ایالت خیبرپختونخواه بود.

تمام افراد اعدام شده از اعضای تحریک طالبان پاکستان هستند که در حمله به مقرهای نظامی و مراکز آموزشی دست داشتند.

اعدام تروریست‌ها توسط با صدور حکم در دادگاه‌های نظامی در حالی از سرگرفته می‌شود که ادامه کار این دادگاه‌ها با مخالفت و ملاحظات مواجه است اما با این وجود بیشتر احزاب سیاسی خواستار ادامه کار دادگاه‌های نظامی هستند.

دادگاه‌های نظامی در مدت 2 سال 274 پرونده را بررسی و 161 نفر را به اعدام همچنین 113 نفر را به حبس ابد محکوم کردند.

پس از آنکه مجلس ملی و سنای پاکستان و بیشتر رهبران سیاسی همچنین دیوان عالی، با برپایی دادگاه‌های نظامی موافقت کردند، قرار شد مجازات تروریست‌ها به مدت 2 سال به این دادگاه‌ها سپرده شد.

بر اساس قوانین جدید، دادگاه‌های نظامی برای اثبات جرم تروریست‌ها نیازی به شهادت افراد مختلف ندارند و مستقیم در زمینه جرمی که ثابت شده وارد عمل می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعدام تروریست‌ها در پاکستان از سر گرفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..