تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصاحبه آیت‌الله رئیسی تکذیب شد

خبرگزاری صداوسیما مصاحبه این خبرگزاری با آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی درباره انتخابات را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: با توجه به انتشار اخباری در خروجی برخی پایگاه ها و کانالهای اطلاع رسانی مبنی بر مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به اطلاع میرساند امروز مورخ 18 اسفند ماه خبرگزاری صدا و سیما هیچگونه مصاحبه ای با آیت الله رئیسی در رابطه با انتخابات انجام نداده است و خبرهای منتشرشده در این خصوص صحیح نمی باشد.

برخی رسانه‌ها نوشته بودند آیت‌الله رئیسی در مصاحبه با صداوسیما گفته: حتما در انتخابات شرکت می‌کنم و رای می‌دهم اما کاندیدا نمی‌شوم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصاحبه آیت‌الله رئیسی تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..