تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی که ناچارش کردند خداحافظی کن

سجاد عباسی یکی از ستاره‌های تیم ملی ووشو به دلیل تبعیض مسئولان فدراسیون و کادرفنی ناچار به خداحافظی از تیم ملی شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشوی مردان در حالی روز گذشته سه شنبه (17 اسفندماه) در آکادمی ووشو برگزار شد که در حاشیه برگزاری این مسابقات سجاد عباسی عضو تیم دانشگاه آزاد و دارنده چندین مدال جهانی، بازی‌های آسیایی، جام جهانی و... به یکباره تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت.

تصمیم سجاد عباسی در واقع شوک بزرگی به خانواده ووشوی ایران بود، چرا که او یکی از ستاره‌های ووشوی ایران محسوب می‌شود که در اوج جوانی و 27 سالگی تصمیم عجیبی گرفت!

تصمیم خداحافظی یکی از ستاره‌های ووشوی ایران که همیشه در سخت ترین قرعه‌ها به مصاف حریفان خود می‌رفت شوک بزرگی برای خانواده ووشو و اصحاب رسانه بود. اینکه قانون فدراسیون جهانی اجازه می‌دهد سانداکاران تا 40 سالگی در تمام رویداد‌های بین المللی فعالیت کنند، اما قهرمان ایران زمین در سن 27 سالگی در بدترین شرایط روحی و روانی از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند ما را مجاب کرد تا کنکاش کنیم و بدانیم که پشت‌پرده این خداحافظی چیست.

سرانجام پس از گفت‌‌وگو با سجاد عباسی،‌ جوانی که در سال 2008 با حضور در ترکیب تیم ملی جوانان توانست برای اولین بار نشان طلای قهرمانی جهان را تصاحب کند، به این پاسخ رسیدیم که او به خاطر شرایط حاکم در اردوها و تبعیضی که از سوی مسئولان فدراسیون و کادرفنی وجود داشت ناچار شده در اوج خداحافظی کند.

اینکه چرا طبق گفت‌های عباسی شرایط برای یک قهرمان طوری می‌شود که او در اوج جوانی ناچار می‌شود خداحافظی کند؛ برایمان عجیب است و منتظر پاسخ مسئولان فدراسیون هستیم.

سجاد عباسی دارنده نشان طلای قهرمان جهان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تاکید کرد که به خاطر شرایط حاکم در اردوها ناچار شده در اوج جوانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی که ناچارش کردند خداحافظی کن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..