تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای بازیگر شدن پژمان جمشیدی +عکس

پژمان جمشیدی با حضور در برنامه «خندوانه»، خاطرات ورزشی و هنری خود را مرور کرد و از علاقه‌اش به کار با کارگردان‌هایی چون اصغر فرهادی و رضا میرکریمی گفت.

صراط: پژمان جمشیدی با حضور در برنامه «خندوانه»، خاطرات ورزشی و هنری خود را مرور کرد و از علاقه‌اش به کار با کارگردان‌هایی چون اصغر فرهادی و رضا میرکریمی گفت.

به گزارش خبرآنلاین، پژمان جمشیدی، فوتبالیست و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، شامگاه چهارشنبه 18 اسفند مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان بود.

در ابتدای این گفت‌و‌گو، پژمان جمشیدی در مورد این‌که در فوتبال دیوانه چه کسی است، گفت: «مارادونا و ترکیب آن تیم ملی که با مربیگری علی پروین در مسابقات پکن شرکت کرد.»

ماجرای بازیگر شدن پژمان جمشیدی

این بازیکن فوتبال با یادآوری خاطرات ورزشی خود تاکید کرد هنوز هم با دیدن علی پروین هول می‌کند. او در همین ارتیاط  گفت: «چند شب قبل، مهمان داماد علی پروین بودم. موقع خداحافظی سری هم به طبقه پایین زدم تا پروین را ببینم. بعد از این که دیدمش آن قدر هول شده بودم که به جای آن که به سمت در خروج بروم، در دستشویی را باز کردم! در صورتی که این دو در، در جهت مخالف هم بودند.»

بازیگر فیلم سینمایی «خوب بد جلف» که این روزها روی پرده سینماهای کشور است، در پاسخ به این‌که چه شد از دنیای فوتبال وارد دنیای بازیگری شد، گفت: «مدتی بود که هر از گاهی اتفاقاتی را که قبل و بعد از بازی‌ها پیش می آمد برای پیمان قاسم خانی تعریف می کردم و او هم می گفت بنویس‌شان که یادت نرود. یک روز تماس گرفت و گفت ما سه طرح به صدا و سیما داده‌ایم که از بیشتر از همه از کاری فوتبالی بر اساس یادداشت‌های من خوش‌‌شان آمده است. آن زمان اصلا بحث بازی کردن من مطرح نبود و حتی به شوخی می‌گفتم یادتان نرود بنویسید طرح از پژمان جمشیدی.»

او ادامه داد: «مدتی گذشت و پیمان گفت کاش یک فوتبالیست این را بازی کند و کم کم به جایی رسید که گفت کاش خودت بازی کنی! این در حالی بود که آدم‌های دور و برم صد درصد مخالف رفتن من جلوی دوربین بودند. اولین سکانس سریال «پژمان»، با 70 برداشت ضبط شد و سروش صحت می‌گفت ما تا شب این جاییم تا بالاخره این سکانس را بگیریم.»

جمشیدی همچنین در جواب این پرسش که دوست دارد با چه کارگردان‌هایی کار کند، به اصغر فرهادی، حمید نعمت‌اله و رضا میرکریمی اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای بازیگر شدن پژمان جمشیدی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..