تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع سعودی

یگان های موشکی یمن مواضع نظامیان سعودی را در جیزان و عسیر منهدم کردند.

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از پایگاه خبری المسیره، یگان های موشکی و توپخانه ای ارتش یمن مواضع نظامیان عربستان در نجران و جیزان را هدف قرار داده و منهدم کردند.

یگان موشکی ارتش یمن با موشک های کاتیوشا مرکز فرماندهی الحاجر نظامیان سعودی را در استان عسیر واقع در جنوب غربی عربستان منهدم کرد.

یگان های توپخانه ارتش یمن همچنین مواضع نیروهای سعودی را در مربح و تبه ابوصالح واقع در جیزان عربستان هدف گرفتند.

یگان های توپخانه ای ارتش یمن در اقدام دیگری محل تجمع نظامیان سعودی و تجیهزات نظامی آن ها را در شمال صحرای میدی واقع در جنوب غربی عربستان هدف قرار داده و منهدم کردند.

در این حمله شماری از نظامیان سعودی کشته و یا زخمی شدند. تجاوز نظامی عربستان به یمن تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از هزاران یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها نفر و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

این جنگ فرسایشی تلفات سنگینی نیز به نظامیان سعودی و همپیمانان آن ها وارد کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..