تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا 1000 نیروی نظامی ذخیره خود را در کویت مستقر می‌کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مقام های آمریکایی تاکید کردند که دولت دونالد ترامپ قصد دارد 1000 نیروی نظامی ذخیره را در کویت مستقر کند تا برای مقابله با تروریست های داعش در سوریه و عراق وارد عمل شوند.

طرفداران این طرح معتقدند که این اقدام به فرماندهان آمریکایی امکان انعطاف پذیری بیشتری را برای پاسخ دادن به شرایط و چالش های پیش رو در مقابله با تروریست های داعش خواهد داد.

این اقدام می تواند عقب نشینی آشکاری از مواضع دولت اوباما باشد. یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده در این باره گفت: این طرح درباره ایجاد گزینه های مختلف است. استقرار این نیروها غیر از نیروهای نظامی فعلی است که در کویت مستقر هستند.

هنوز معلوم نیست که آیا این طرح با حمایت جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا روبرو خواهد شد یا نه. جف دیویس سخنگوی پنتاگون حاضر به اظهارنظر در این باره نشده است.

مقام های آمریکایی تصریح کردند: این تصمیم می تواند بخشی از بازنگری راهبردهای دولت آمریکا در مقابله با تروریست های داعش در عراق و سوریه باشد.

آمریکا هم اکنون 6 هزار نیرو را برای مقابله با داعش مستقر کرده که نقش آنها بیشتر کمک و مشاوره نظامی است. ترامپ، شکست داعش را یکی از مهمترین اولویت های خود اعلام کرده است.

مقام های آمریکایی اذعان کرده اند که بازنگری در راهبرد واشنگتن می تواند به معنای افزایش تعداد نیروهای نظامی آمریکا در سوریه باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا 1000 نیروی نظامی ذخیره خود را در کویت مستقر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..