تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشوه 500 هزار تومانی به بازیکنان لیگ ایران!

سرپرست تیم از پرداخت به بازیکنان تیمش شب قبل از بازی خبر می‌دهد و...

به گزارش شمانیوز: در این رابطه با کیانیان، سرپرست راه آهن گفتگویی انجام دادیم و او در این خصوص گفت: پس از مصاحبه ام خیلی ها تصور کردند منظور من آقای تارتار است اما خوب است که بدانید تا زمانی که من و دایی بنده مدیرعامل تیم بودیم، آقای تارتار سرمربی ما بود و از باشخصیت ترین مربیانی هستند که در فوتبال ایران کار می کنند. منظور من فرد دیگری بود که تا به دست نیاوردن مدارک کامل و جمع نکردن مستندات، نامی از او نمی برم اما قطعا منظورم جناب تارتار که از بهترین و بااخلاق ترین مربیان فوتبال ما هستند نبود و امیدوارم این شایعات با همین مصاحبه که با سایت شما انجام می دهم پایان یابد.
کیانیان در مصاحبه قبلی خود گفته بود: شب بازی با پارس جنوبی در اردوی تیم ما با چند نفر از بازیکنانمان تماسی گرفته شد تا از آنها بخواهند اردوی تیم را ترک کنند و برای راه‌آهن بازی نکنند تا این تیم ریشه‌دار به لیگ دو سقوط کند: این تماس‌ها به شکلی بوده که یکی از بازیکنان ما رفته و هنوز که هنوز است، جواب تلفنش را نمی‌دهد. ما پرینت حسابش را گرفته‌ایم و متوجه شدیم شب بازی به حسابش پول واریز شده است. به بازیکنان ما وعده و وعید داده‌اند که فصل بعد به تیم بهتری می‌روند. آنها هم بچه شهرستان هستند و ساده، با مبلغ ناچیزی خام می‌شوند و بازی نمی‌کنند. چند نفر از بازیکنانی که با آنها تماس گرفته شده هم، بازی کردند اما در زمین راه می‌رفتند.
او با بیان اینکه در دیدار مقابل پارس جنوبی تنها ۱۶ بازیکن در اختیار داشته‌اند که سه نفر از آنها از تیم جوانان بودند، در پاسخ به این سوال که چه مبلغی به حساب بازیکنان واریز شده است، گفت: مبلغ خیلی ناچیزی بوده است. بازیکنی که از پارس آباد اردبیل آمده با ۵۰۰ هزار تومان گول می‌خورد. بازیکنی که تا اینجای فصل خیلی خوب برای ما کار کرد بود در این بازی ما را لنگ گذاشت. بازیکن وسط بازی بدون هیچ دلیلی به سمت داور می‌رود و با او درگیر می‌شود تا به راحتی از بازی هفته بعد محروم شود.
کیانیان با بیان اینکه این تماس‌ها از سوی یکی از مربیان لیگ یک بوده، درباره پیگیری این ادعا خاطرنشان کرد: ما پرینت حساب‌ها و تماس‌های بازیکنان را گرفته‌ایم و از طریق کمیته اخلاق پیگیر این ماجرا هستیم. همچنین محمودزاده هم با رشیدی تماس گرفت و به او گفت هر کمکی که بتواند در این پرونده به راه آهن می‌کند و حتی فرد خاطی را از صحنه فوتبال محو می‌کند. البته این نکته را بگویم که هنوز مشخص نیست که خود سرمربی مستقیما به بازیکنان زنگ زده یا پای واسطه‌ای درمیان بوده است ولی امروز لیست مکالمات را می‌گیرم و همه چیز مشخص می‌شود. چند نفر از بازیکنان که با آنها تماس گرفته شده گفته‌اند که از طرف آقای سرمربی بوده است.

منبع:ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشوه 500 هزار تومانی به بازیکنان لیگ ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..