تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستک کردستان از سد نماینده ماهشهر عبور کرد

تیم ایستک کردستان در این مرحله از رقابت ها به مصاف تیم مهروبان نوین ماهشهر رفت و نتیجه ۱۸ بر ۱۴ کوارتر اول را به تیم رده هفتم جدول گروه جنوب رقابت ها واگذار کرد.

شاگردان رضا نوری در کوارتر دوم که فهمیدند کار برایشان ساده نخواهد بود تلاششان را بیشتر کردند و در کوارتر دوم نتیجه را به حداقل رساندند و با اختلاف یک امتیاز با نتیجه ۳۵ بر ۳۴ نیمه اول را با شکست به رختکن رفت.

در نیمه مربیان تجربیات رضا نوری بر سرمربی تیم ماهشهر مسعود صانعی غلبه کرد و کوارتر سوم با نتیجه ۵۱ بر ۵۰ به سود ایستک به پایان یافت.

در کوارتر چهارم حساسیت بازی بالا گرفت و همانند آغاز بازی دو تیم پایاپای تا ثانیه های آخر بازی پیش رفتند.

در ثانیه های پایان بازی با نقش بستن عدد ۷۰ بر ۶۷ بر روی اسکوبرد ورزشگاه بعثت ماهشهر بازی به سود تیم ایستک کردستان به پایان رسید. 

نماینده استان کردستان در دور برگشت مرحله پلی آف روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه رأس ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی آزادی با نماینده ماهشهر دیدار دوم را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستک کردستان از سد نماینده ماهشهر عبور کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..