تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردیبهشت‌ماه؛ زمان اعلام نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

اردیبهشت ماه اعلام نتایج تحقیق و تفحص در صندوق ذخیرهاسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند اجرای تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: بخشی از سرمایه‌های مورد بحث در این صندوق مربوط به سپرده‌گذاران و بخشی مربوط به صندوق بوده که در این ارتباط بررسی‌های لازم انجام شود.
 
وی ادامه داد: در شرایطی که پول‌های افراد قابل بازگشت بوده یا سرمایه‌هایی که امکان تبدیل به پول را داشته باشند دریافت شود آن را به فرهنگیان بازمی‌گردانیم.
 
عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات اظهار داشت: روند بازگشت پول‌ها به فرهنگیان بر اساس تصمیم‌گیری ها و تمهیدات قوه قضاییه بوده که مسئولیت این کار را بر عهده دارد.
 
عباسی تصریح کرد: اعضای کمیته تحقیق و تفحص در حال مستندسازی فعالیت‌های صندوق ذخیره هستند و نتایج این کار تا اردیبهشت ماه به مجلس طبق برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده ارائه می‌شود.
 
وی افزود: شناسایی و بازداشت برخی افراد دخیل در مشکلات اقتصادی صندوق ذخیره در حوزه وظایف سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه است.
 
عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: اعضای کمیته تحقیق و تفحص صرفا مسئولیت بررسی فعالیت‌های صندوق و شناسایی مشکلات اقتصادی و مالی موجود را برعهده دارد.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردیبهشت‌ماه؛ زمان اعلام نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..