تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی برای کتک خوردن مردها!

کد خبر: ۴۹۴۳۸۶

۴۰۲  بازدید

در یکی از جشن‌های سالانه هندی‌ها، زنان مردان را با چوب می‌زنند. در طول جشنواره سالانه «لاثمار هولی» (Lathmar Holi) زنان هندی با چوب مردان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم: در یکی از جشن‌های سالانه هندی‌ها، زنان مردان را با چوب می‌زنند.

در طول جشنواره سالانه «لاثمار هولی» (Lathmar Holi) زنان هندی با چوب مردان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

بر اساس گزارش usatoday، در این مراسم که در روستای «برسنا» (Barsana) در «ماتورا» (Mathura) هند برگزار می‌شود زنان با چوب‌دستی مردانی را که سعی دارند به روی آنها رنگ بپاشند می‌زنند.

زمانی برای کتک خوردن مردها  زمانی برای کتک خوردن مردها  زمانی برای کتک خوردن مردها  زمانی برای کتک خوردن مردها  زمانی برای کتک خوردن مردها  زمانی برای کتک خوردن مردها زمانی برای کتک خوردن مردها زمانی برای کتک خوردن مردها  

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی برای کتک خوردن مردها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..