تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ مسئله درخت

کد خبر: ۴۹۴۶۸۰

۴۰۲  بازدید

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

این روزها روز درخت‌کاری است. آیا می‌دانید درخت‌کاری چه محاسنی دارد؟

- ببینید شما درخت را می‌کارید، چندسال طول می‌کشد تا درخت بزرگ می‌شود، شاخ‌وبرگ درمی‌آورد، سایه می‌گسترد، بعد برای شهرداری کار درست می‌کنید که نصفه‌شبی بیاید و قطعش کند. این یعنی کارآفرینی. آفرین.

- شما درخت می‌کارید. کلاغ‌ها جای اینکه بیایند روی ماشین شما و کار بدهند دستتان. این یعنی مدیریت منابع طبیعی.

- شما درخت می‌کارید. جوانان که شغل ندارند می‌روند سر کوچه و جای اینکه پا به دیوار بچسبانند و پوست تخمه فوت کنند بیرون، می‌روند و پا به درخت می‌چسبانند. این یعنی میدان‌دادن به جوانان و استفاده از آنان در اجتماع و پوست تخمه.

- شما درخت می‌کارید و چون جای پارکی نمانده، ماشین‌ها را موقع پارک‌کردن می‌زنند به درخت شما. این یعنی ایجاد کار برای بنگاه‌های کوچک مثل صافکاری.

- شما درخت می‌کارید و مسئولان درخت می‌کارند و شما می‌روید جنگل آشغال می‌ریزید و مسئولان یک امضا می‌کنند که جنگل تخریب و تبدیل به جاده یا زمین مسکونی شود. این یعنی همدلی مردم و مسئولان.

- شما درخت می‌کارید و برای این ‌کار باید اول زمین را شخم بزنید. این کار مي‌تواند اولین فعالیت سیاسی شما محسوب شود که بعد بیایید در سیاست و به‌عنوان یک مدير، يك اداره را شخم بزنید.

- شما درخت می‌کارید و جوانان کوچه از درخت می‌روند بالا. این یعنی تلاش برای بالابردن سطح مشارکت اجتماعی.

- شما درخت می‌کارید و عشاق روی درخت با چاقو اسم معشوقشان را می‌نویسند و قلب می‌کشند. این یعنی جوان‌گرایی و ترغیب جوانان به حالت ازدواج.

- شما درخت می‌کارید و با توجه به ترافیک بی‌پایان، آدم‌ها بعد از دوساعت ترافیک، می‌آیند و پشت درخت شما گریه می‌کنند. این یعنی ایجاد خدمات رفاهی.

وصیت:

سوفیا... عشق من... تو برای من مثل درختی هستی که می‌خواهم بهش تکیه کنم و بابات برای من مثل درختی است که می‌خواهم ازش بالا بروم. آیا حاضری الان که فصل درخت‌کاری است، من و تو گرده‌افشانی کنیم؟ عاشق درختی تو؛ میدون دوم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ مسئله درخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..