تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجمین جشنواره عید بهار چین در کاخ نیاوران

پنجمین جشنواره عید بهار چین در کاخ نیاوران

اجرای نمایش توسط هنرمندان شامل نواختن ساز، ووشو، بندبازی و شعبده بازی و اجرای بازی های جالب چینی و نمایش آیین های سنتی چین از جمله برنامه های این جشنواره  هستند.


همچنین نمایش هنرهای عمومی و سنت چین همچون خوشنویسی، نمایشگاه عکس و برپایی نمایشگاهی از هنرهای معاصر و صنایع دستی با نمایش زنده صنعت کاران دیگر برنامه ها را تشکیل می دهند.


گفتنی است این جشنواره در پی تفاهم نامه منعقد شده میان معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و سفارت چین در کشور جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری هفته های فرهنگی در 2 کشور برگزار می شود.


این جشنواره با هدف تایید روابط و اشتراکات فرهنگی تاریخی و نیز تقویت بیش از پیش روابط دوستانه بین دو  کشور برگزار می شود.


علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند 19 و 20 اسفند از ساعت 10 تا 19 به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجمین جشنواره عید بهار چین در کاخ نیاوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..