تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیا: ویکی‌لیکس مردم آمریکا را به خطر انداخته است

سیا: ویکی‌لیکس مردم آمریکا را به خطر انداخته است به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا روز چهارشنبه ویکی‌لیکس را متهم کرد با انتشار آنچه این سایت مدعی شد گنجینه‌ای از ابزارهای هکری سیا می‌باشد، مردم آمریکا را به خطر انداخته، به رقبای آمریکا کمک کرده و موجب تضعیف نبرد علیه تهدیدهای تروریستی شده است.

فریتز هورنیک، سخنگوی سیا اصالت موارد منتشره در ویکی‌لیکس را تایید نکرد با این حال وی گفت: "مردم آمریکا باید عمیقا درباره این افشای اطلاعاتی که هدفش صدمه‌زدن به توان جامعه اطلاعاتی برای حفظ آمریکا در برابر تروریست‌ها و سایر دشمنان است نگران باشد."

وی گفت: "انتشار این اطلاعات نه تنها پرسنل و عملیات‌های آمریکا را تهدید می‌کند بلکه دشمنان ما را به ابزارها و اطلاعاتی برای صدمه‌زدن به ما مجهز می‌کند."

هورنیاک ازعملیات‌های سایبری سیا دفاع کرد و گفت کار سیا این است که مبتکرانه و به روز و در حفظ آمریکا از دشمنان خارجی در خط اول دفاع باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیا: ویکی‌لیکس مردم آمریکا را به خطر انداخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..