تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشته‌های فوق‌‌العاده شماره 6 استقلال/ چه می‌کنه این امید ابراهیمی!

کاشته‌های فوق‌‌العاده شماره 6 استقلال/ چه می‌کنه این امید ابراهیمی!

ورزش > لیگ برتر - امید ابراهیمی توانست دوباره برای استقلالی‌ها گل‌سازی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اين اولين بار نيست كه اميد ابراهيمي كاشته را روي دروازه مي‌فرستد و استقلال گل مي‌زند. او ديروز از جناح راست استقلال توپي روي دروازه فرستاد كه فرشيد باقري بلند شد و با يك ضربه سر آن را تبديل به گل كرد. اميد ابراهيمي به تازگي استعداد جديدش را رو كرده است‌؛ يعني كاشته‌هاي بي‌نقصش را. او كاشته‌هاي يك ضرب را كه معمولاً گل مي‌كند، دو ضرب‌ها را هم طوري مي‌فرستد كه بوي گل مي‌دهد. يك فلاش بك به دو بازي استقلال بزنيد. در ديدار با ماشين‌سازي، اميد پشت يك كاشته دوضرب ايستاد، سانتر كرد و نورافكن آن را گل كرد. در بازي با صنعت نفت هم همين اتفاق افتاد. دو كاشته نصيب استقلال شد كه اميد هر دو را سانتر كرد و هر دو هم گل شد. ابراهيمي ديروز پنجمين پاس گل فصل خود را براي استقلال داد و حالا رقيب جدي براي كاوه رضايي است. كاوه 6 پاس گل براي تيمش داده و اميد با ادامه اين وضعيت مي‌تواند او را بگيرد.

 

256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشته‌های فوق‌‌العاده شماره 6 استقلال/ چه می‌کنه این امید ابراهیمی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..