تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای بازی با استقلال خوزستان، پرسپولیس با 2+18 بازیکن به اردو رفت

برای بازی با استقلال خوزستان، پرسپولیس با 2+18 بازیکن به اردو رفت

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس امروز میزبان استقلال خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانكو ايوانكوويچ نام 20 بازيكن را براي حضور در اردوي پيش از بازي با استقلال خوزستان اعلام كرد. عليرضا بيرانوند، ابوالفضل درويش‌وند، بوژيدار رادوشوويچ، سيدجلال حسيني، محمد انصاري، فرشاد احمدزاده، محسن ربيع‌خواه، صادق محرمي، حسين ماهيني، كمال كاميابي‌نيا، محسن مسلمان، وحيد اميري، سروش رفيعي، سامان نريمان‌جهان، حميدرضا طاهرخاني، رضا كرملاچعب، شهاب كرمي، احسان علوان‌زاده، مهدي طارمي و علي عليپور 20 بازيكني هستند كه به اردوي هتل المپيك رفتند. گفته مي‌شود از جمع اين نفرات دو بازيكن در جلسه فني پيش از بازي از ليست خط مي‌خورند.

 

256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای بازی با استقلال خوزستان، پرسپولیس با 2+18 بازیکن به اردو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..