تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال محروم می‌شود؟

استقلال محروم می‌شود؟

ورزش > لیگ برتر - هواداران استقلال روز گذشته عادل فردوسی‌پور، حامد لک، گروهی از بازیکنان پرسپولیس و... را با الفاظ منشوری مورد خطاب قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بازي ديروز به ويژه هنگام برگزاري نيمه اول مسابقه شعارهايي را روي سكوها مي‌شنيديم كه به معناي واقعي كلمه منشوري بود. تماشاگران حاضر در استاديوم از ابتداي مسابقه جدا از بحث‌هاي مديريتي، نفراتي همچون: عادل فردوسي‌پور، حامد لك، گروهي از بازيكنان پرسپوليس و... را با الفاظ منشوري مورد خطاب قرار مي‌دادند. شدت اين شعارها در نيمه اول به مراتب زيادتر بود و اگر ناظر بازي اين هتاكي‌ها را گزارش كرده باشد هيچ بعيد نيست كه استقلال محروم شود.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال محروم می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..