تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا در صدد استقرار 1000 نیروی ذخیره در کویت

مقام های آمریکایی اعلام کردند، دولت دونالد ترامپ در نظر دارد حدود 1000 سرباز را به عنوان نیروی ذخیره در کویت مستقر کند؛ اقدامی که گفته شده ظاهراً در راستای کمک به مبارزه با داعش در عراق و سوریه صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز گزارش داد، حامیان این اقدام معتقدند که چنین حرکتی به فرماندهان حاضر در میدان نبرد انعطاف عمل بیشتری برای واکنش سریع به چالش های پیش بینی نشده می دهد.

این تصمیم در صورتی که اتخاذ و عملی شود، با سیاست های دولت پیشین آمریکا مغایر خواهد بود.

یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری رویترز گفت: چگونگی استقرار این نیروها با وضعیت کنونی نیروهای آمریکایی در کویت متفاوت خواهد بود.

در همین حال، این مسأله هنوز مشخص نیست که چنین تصمیمی از حمایت جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا برخوردار است یا خیر.

به گفته مقام های آمریکایی، تصمیم درباره افزایش نیروهای مستقر در کویت بخشی از روند بازبینی راهبرد کنونی واشنگتن در قبال مبارزه با داعش در عراق و سوریه است.

مقام های آمریکایی همچنین گفته اند که این روند ممکن است به افزایش نیروهای آمریکایی در سوریه نیز منجر شود.

انتهای پیام
کلید واژه ها: آمریکا - آمریکایی - خبرگزاری رویترز - مبارزه با داعش - کویت - خبرگزاری - سوریه - تصمیم - وزیر دفاع آمریکا - افزایش - مبارزه - رویترز - دونالد ترامپ - گزارش - وزیر دفاع - صورت - داعش - دولت - عراق - بینی - پیش بینی - واشنگتن - متفاوت - واکنش - حمایت - سرباز - صورتی - نبرد - وزیر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا در صدد استقرار 1000 نیروی ذخیره در کویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..