تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی 140 اقامتگاه بوم‌گردی ‌اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی

فریدون الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آمادگی استان اصفهان برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز اظهار داشت: امروز آخرین جلسه ستاد نوروزی استان اصفهان با حضور دستگاه‌های متولی برگزار می‌شود که آمار نهایی ظرفیت‌ها به زودی اعلام می‌شود اما تا این لحظه پیش‌بینی اسکان از 300 هزار مسافر نوروزی در اصفهان انجام شده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش از مسافران نوروزی در هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مناطق نمونه گردشگری، مدارس و کمپ‌های مدارس و خانه‌های استیجاری پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان درباره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توزیع گردشگر در مناطق مختلف استان و پیش‌گیری از ترافیک گردشگر در شهر اصفهان تصریح کرد: امسال تعداد مناطق بوم‌گردی استان نسبت به سال گذشته افزایش 3.5 برابری داشته است و 140 اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان اصفهان میزبان مسافران نوروزی هستند.

وی درباره کیفیت ارائه خدمات به گردشگر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی بیان کرد: نوروز امسال قرار است که کیفیت ارائه خدمات متفاوت‌تر از نوروز قبل باشد که این مهم با نظارت مستمر و پیش‌بینی ساز و کارهای مختلف از جمله نرخ‌گذاری مشخص و نظارت کارشناسان میسر می‌شود.

الهیاری با اشاره به تشکیل انجمن اقامتگاه بوم‌گردی کشور گفت: این انجمن از سوی بخش خصوصی قرار است در کنار سیاست‌ها دولت و دستگاه‌های اجرایی، نظارت کیفی بر ارائه خدمات بوم‌گردی داشته باشد که 50 درصد اعضای این انجمن از استان اصفهان هستند که امیدواریم با نظارت و تقویت اقامتگاه‌های بوم‌گردی شاهد رشد گردشگری در شهرستان‌های استان اصفهان باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی 140 اقامتگاه بوم‌گردی ‌اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..