تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور جدید مذاکرات سوریه احتمالا 23 مارس در ژنو برگزار می شود


خبرگزاری فرانسه گزارش داد استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت دور جدید مذاکرات صلح سوریه روز 23 مارس برگزار می شود.


وی افزود: هدف کنونی من آوردن طرف های مذاکرات برای حضور در پنجمین دور در بیست و سوم مارس در ژنو است. دعوت شدگان به این دور از مذاکرات در روز بیست و دوم مارس وارد ژنو خواهند شد و در بیست و سوم مارس آماده مذاکره خواهند بود. من از شورای امنیت به خاطر حمایتش تشکر می کنم.


دی میستورا گفت گزارشی به شورای امنیت درباره مذاکرات اخیر گروه های سوری در ژنو ارائه کردم.


وی در کنفرانس خبری خود در نیویورک گفت: قطعنامه 2254 شورای امنیت به اضافه بند مبارزه با تروریسم را در مذاکرات ژنو اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور جدید مذاکرات سوریه احتمالا 23 مارس در ژنو برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..