تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدوده طرح ترافیک پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵

رئیس پلیس راهور تهران ساعاتی پیش محدودیت طرح ترافیک پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ را اعلام کرد. گویا طرح ترافیک ۱۹ اسفند ۹۵ تا ساعت ۱۷ خواهد بود. اگر می خواهید جزئیات خبر محدودیت های ترافیکی پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ را بدانید، این مقاله پورتال وهاران را حتما مطالعه نمایید چرا که جزئیات خبر محدودیت ترافیکی ۱۹ اسفند ۹۵ را برای شما عزیزان منتشر می کند.

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد تناقض اخبار منتشر شده در خصوص ساعت طرح ترافیک پنج‌شنبه این هفته و هفته آینده اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد در روزهای پایانی و به دلیل افزایش تقاضای خرید مردم، شورای ترافیک تهران تمهیداتی را در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در این خصوص ساعت طرح ترافیک در پنج‌شنبه این هفته و هفته آینده تا ساعت ۱۷ خواهد بود.

وی اعلام کرد: محدودیت فوق تنها در محدوده طرح ترافیک است و تغییری در ساعت تردد در محدوده زوج و فرد اعمال نشده است.

لازم به ذکر است که در خصوص ساعت طرح ترافیک پنج‌شنبه اخبار متناقضی اعلام شده است؛ در یکی از گفت‌وگوها، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ساعت این محدودیت را تا ۱۳ اعلام کرد و هم اینک نیز برخی خبرگزاری‌ها ساعت این محدودیت را ۱۹ اعلام کرده‌اند.

محدوده طرح ترافیک پنجشنبه 19 اسفند 95

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدوده طرح ترافیک پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..