تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطر وقوع حمله تروریستی همچنان در کمین جامعه آلمان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رئیس سرویس اطلاعات داخلی آلمان هشدار داد که با توجه به تداوم روند افزایش شمار افراد افراطی در خاک آلمان، «هر لحظه» امکان وقوع یک حمله تروریستی در آلمان وجود دارد.

«هانس گئورگ ماسن» رئیس «دایره فدرال حراست از قانون اساسی» روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: «حملات تروریستی افراط گرایان در آلمان ممکن است هر لحظه به وقوع بپیوندد».

این مقام آلمانی هشدار داد که «شمار افراد خشونت گرا در آلمان به طور مداوم روبه رشد است و روند افزایش آن ادامه خواهد یافت».

ماسن بر «میزان بالا و بدون تغییر خطرات [موجود] برای آلمان و منافع آن از جانب تروریسم اسلامی» تأکید کرد. طبق اظهارات این مقام، «شمار هشدارها طی سالهای اخیر رو به افزایش بوده و از سال ۲۰۱۳ سه برابر شده است».

در سال میلادی گذشته،‌ آلمان به طور فزاینده ای به «هدفی برای تروریستهای وابسته به داعش» تبدیل شده است.

ماسن گفت که آژانس اطلاعاتی آلمان در حال ثبت اسامی بیشتری از  افراد خشونت گرا در خاک خود است. وی افزود که آژانس تحت ریاست وی هم اکنون ۱۶۰۰ نفر را تحت نظر دارد.

گفتنی است که اقدامات ضد تروریستی سرویس اطلاعاتی آلمان رو به افزایش است.

لازم به ذکر است که از زمان وقوع حمله تروریستی در یک بازار کریسمس در مرکز برلین که به مرگ ۱۲ تن و زخمی شدن ۵۶ نفر انجامید،‌ سرویسهای امنیتی آلمان از دسامبر ۲۰۱۶ در حالت آماده باش کامل بسر می برند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطر وقوع حمله تروریستی همچنان در کمین جامعه آلمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..