تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا 6 - پاری سن ژرمن 1/معجزه نیوکمپ یادگار بارسا برای تاریخ فوتبال

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دور برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا تیم بارسلونا که بازی رفت را چهار بر صفر واگذار کرده بود به تیم پاری سن ژرمن ، میزبان این تیم بود که موفق شد در شبی رویایی و به یادماندنی با نتیجه شش بر یک پیروز شود و به مرحله بعد راه یابد.  
ترکیب دو تیم به ترتیب زیر اعلام شده است:
 
بارسلونا

تراشتگن، پیکه، اومتیتی، ماسکرانو، بوسکتس، اینیستا، رافینیا، راکیتیچ، مسی، سوارز، نیمار.
 
پاری سن ژرمن

تراپ، مونیر، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، کورزاوا، وراتی، رابیو، ماتویدی، لوکاس مورا، دراکسلر و کاوانی.

بارسلونا 6 - پاری سن ژرمن 1/معجزه نیوکمپ یادگار بارسا برای تاریخ فوتبال 

مسابقه ای باورنکردنی در نیوکمپ برگزار شد. دیداری که بارسلونا باید چهار گل می زد تا بازی تازه به تساوی کشیده شود اما اگر یک گل می خورد باید شش گل می زد تا پیروز میدان شود اما داستان بسیار پیچیده و عجیب پیش رفت. بارسلونا بازی را با گل آغاز کرد و سوارز در دقیقه سه گل اول را زد تا هواداران بارسا به بازگشت امیدوار شوند.در دقایق پایانی نیمه نخست گل به خودی کورزووا باعث شد تا بارسا کاملا امیدوارانه به رختکن برود. نیمه دوم هم با هجوم همه جانبه کاتالان ها آغاز شد و مسی دقیقه 50 روی پنالتی بحث برانگیزی که روی نیمار گرفته شد گل سوم را هم زد. اما در حالیکه بارسا فقط به یک گل برای به تساوی کشیدن بازی احتیاج داشت ، کاوانی دقیقه 62 یکی از گلها را پاسخ داد تا آب سردی بر پیکره بازیکنان بارسا ریخته شود. پس از این گل همه چیز تمام شده به نظر می رسید و بارسا باید سه گل برای پیروزی می زد اتفاقی که بیشتر شبیه به معجزه و بسیار بعید بود . اما این معجزه رخ داد. بارسلونا از دقیقه 88 به بعد سه گل زد و یکی از عجیب ترین مسابقات تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد. نیمار 88 و 91 ( پنالتی) و سرجیو روبرتو 95 این سه گل را زدند تا هیپچکس این لحظات را باور نکند.

 بارسلونا 6 - پاری سن ژرمن 1/معجزه نیوکمپ یادگار بارسا برای تاریخ فوتبال

شرح گلها :


گل اول بارسلونا (لوییس سوارز، دقیقه 3): حرکت نیمار از سمت چپ با ورود او به محوطه جریمه همراه شد و در شلوغی محوطه بود که سوارز با یک ضربه سر هوشمندانه دروازه را باز کرد.

گل دوم بارسلونا (کورزاوا، دقیقه 40):روی یک پاس پشت مدافعان پاری سن ژرمن، اینیستا در تلاش بود تا مانع از خروج توپ از زمین شود و در این بین لاوین کورزاوا که قصد دفع توپ را داشت، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

بارسلونا 6 - پاری سن ژرمن 1/معجزه نیوکمپ یادگار بارسا برای تاریخ فوتبال 

 گل سوم بارسلونا (لیونل مسی، دقیقه 50):حرکت نیمار از سمت چپ  با خطای مونیه در داخل محوطه جریمه همراه شد و داور بعد از مشورت با داور پشت دروازه، یک ضربه پنالتی برای بارسا اعلام کرد.مسی پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم اینکه کوین تراپ جهت ضربه را تشخیص داد، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 گل اول پاری سن ژرمن (ادینسون کاوانی، دقیقه 62): روی غفلت مدافعان بارسلونا کورزاوا با یک ضربه سر توپ را به کاوانی رساند و او نیز بی رحمانه، طاق دروازه را فرو ریخت.

بارسلونا 6 - پاری سن ژرمن 1/معجزه نیوکمپ یادگار بارسا برای تاریخ فوتبال   گل چهارم بارسلونا (نیمار، دقیقه 88):روی یک آزاد، نیمار با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و امیدهای بارسا را زنده کرد.

گل پنجم بارسلونا (نیمار، دقیقه 90): نیمار پنالتی که سوارز گرفته بود را بر خلاف جهت حرکت تراپ به گل تبدیل کرد.

گل ششم بارسلونا ( روبرتو، دقیقه 95): در حالی که همه پیش کشیده بودند، روبرتو سانتر چیپ به محوطه جریمه نیمار را با فرار از آفساید به گل تبدیل کرد.

بارسلونا 6 - پاری سن ژرمن 1/معجزه نیوکمپ یادگار بارسا برای تاریخ فوتبال 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا 6 - پاری سن ژرمن 1/معجزه نیوکمپ یادگار بارسا برای تاریخ فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..