تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خواستگاری» از سوم فروردین در سنگلج

چراغ قدیمی‌ترین تماشاخانه ایران روشن می‌ماند؛

«خواستگاری» از سوم فروردین در سنگلجبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج؛ نمایش کمدی موزیکال «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی «عظیم موسوی» از سوم فروردین ماه همزمان با آغاز سال جدید هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت.


این نمایش برگرفته از نمایشنامه خواستگاری چخوف است که با استفاده از نمایش های آیینی-سنتی همچون تخت حوزی، نقالی و شبیه خوانی در حال و هوای فرهنگ شمال ایران آداپته شده و به صورت کمدی- موزیکال اجرا می شود.


کمدی موزیکال «خواستگاری» با لهجه ی گیلکی داستان دو همسایه ثروتمند به نام های گل آقا و پیل آقاست که هنگام خواستگاری گل آقا از دختر پیل آقا اتفاقاتی می افتد که اصل ماجرا کاملا فراموش می شود.  


در این نمایش بازیگرانی چون محمود راسخ فر، علی فتحعلی، ثمیلا کریمی، رضا گیلانپور و حمیدرضا مرادی ایفای نقش می کنند. سرپرست گروه موسیقی این نمایش زهره عشقی خاص است و بهروز آزاد پرتو، نیوشا سردشتی، منصوره احمدی، عطیه دلاور، آذین فولادوند، مریم محققی و مهین هنردوست اعضای این گروه هستند.


نمایش «خواستگاری» پس از دو دوره اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج و به عنوان اولین اثر در فصل مرور آثار مورد اقبال این تماشاخانه از تاریخ سوم فروردین و در ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خواستگاری» از سوم فروردین در سنگلج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..