تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا: موضع ما درباره «بشار اسد» تغییر نکرده

کد خبر: ۴۹۴۵۸۹

۴۵۶  بازدید

سخنگوی موقت وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت که موضع واشنگتن درباره سرنوشت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه تغییر نکرده است.

خبرگزاری فارس: مارک تونر، سخنگوی موقت وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت که موضع واشنگتن درباره سرنوشت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه تغییر نکرده است.

وی تأکید کرد که سرنوشت بشار اسد بایستی از طریق فرایند سیاسی که به انتقال قدرت در سوریه منتهی می‌شود تعیین شود.

مارک تونر در بخش دیگری از اظهاراتش تأکید کرد که وزارت خارجه آمریکا در حال بررسی راهبردش در قبال سوریه است.

وی با تأکید بر اینکه بحران سوریه راه حل نظامی ندارد گفت که واشنگتن از مذاکرات سیاسی که به انتقال قدرت در این کشور منجر شود حمایت می‌کند.

«تونر» درباره دیدار روسای ستاد مشترک ارتش سه کشور ترکیه، روسیه و آمریکا در آنتالیا گفت که هدف از برگزاری این دیدار ممانعت از درگیری‌ها بوده و تمرکز بر مبارزه گسترده‌تر با داعش در منطقه بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار یک رسانه ترکیه‌ای درباره حمایت آمریکا از نیروهای کردی «یگان‌های مدافع خلق» (YPD) در سوریه گفت که حمایت واشنگتن از این نیروها در قالب حمایت کلی‌تر این کشور از «نیروهای دموکراتیک سوریه» (SDF) است.  

«تونر» تأکید کرد واشنگتن با موضع آنکارا مبنی بر اینکه YPD جزء گروه «پ‌ک‌ک» است موافق نیست. تونر یادآوری کرد که آمریکا پ‌ک‌ک را گروه تروریستی می‌داند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا: موضع ما درباره «بشار اسد» تغییر نکرده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..